Студія дизайну

Обираємо студію дизайну поліграфії

У вас величезні плани щодо просування своєї продукції чи послуги: хочеться розвісити плакати по всьому місту, роздати на вулицях мільйони флаєрів, розіслати тонни запрошень своїм партнерам, подарувати кожному клієнту блокнот та календар, запакувати товар у гарний брендований пакет тощо. і т.п. І ось Ви обрали друкарню, телефонуєте їм, формуєте замовлення, вже задоволені хочете сказати спасибі та дізнатися дату готовності, як раптом чуєте фразу: "Надішліть, будь ласка, макет нам на пошту, попередньо ознайомившись з вимогами до макету у нас на сайті". Який макет? Навіщо ці вимоги потрібні? А що, окрім грошей, щось ще потрібно?

Цей вступ чудово моделює ситуацію, з якою стикається кожен другий клієнт, звертаючись до друкарні. Щоб не потрапити в подібну ситуацію і бути підготовленим, давайте розбиратися.

Перше питання: що таке макет?

Ми тут не будемо наводити визначення зі словника, а пояснимо доступно. Макет – це тканина для кравця, волосся для перукаря, гроші для касира. Тобто те, з чим працює друкарня (а точніше дільниця додруку). Будь-який проект (будівельний, меблевий, поліграфічний) вимагає макету. Але на відміну від інших сфер діяльності, друкарський макет виступає не попереднім етапом початку робіт, він є першим етапом роботи.

Рекламна поліграфія - це двигун продажу та шлях до підвищення впізнаваності бренду!

З чого складається макет?

Макет складається з текстового та графічного наповнення. Його функція - передати інформацію у тому, чи іншому вигляді. Тому від правильно зробленого макета залежить реалізація цілей, які йому передували. Логотипи, фотографії, піктограми, заголовки, тексту, цифри, візерунки, лінії, фони, кольори, схеми, графіки - це об'єктні складові макета. Їх правильна комбінація – запорука успіху правильного подання інформації.

Вимоги до макету.

Як і будь-яка галузь, поліграфія підпорядковується певним правилам. Створюючи макет поліграфічної продукції слід дотримуватися цих правил. Можна побудувати будинок із цегли, і, не знаючи який розчин і як використовувати, легко буде зруйнувати його одним ударом.

Ознайомитись з вимогами до макету можна за посиланням.

Хто займається створенням макетів?

Створення макетів не обмежується лише правильним технічним виконанням, це творчий процес. Вміння підібрати потрібні кольори, розміри, формати – лише вершина айсберга. За макетами потрібно звертатись у дизайн студію. Дизайн студія поліграфії - це колектив професіоналів, який створює макет на запит клієнта, з урахуванням поставлених завдань та побажань. Дизайн студія компанії PrintEnjoy займається:

  • розробка логотипу;
  • створення оригінальних дизайнерських продуктів;
  • розробка фірмового стилю компанії;
  • розробка дизайну рекламної поліграфії;
  • створення лінії поліграфічної продукції відповідно до рекламних цілей;
  • верстка макетів;
  • коригування створених макетів.

Дизайн поліграфічної продукції.

І на останок, давайте розберемося, що включає в себе дизайн поліграфічної продукції. Це широке поняття, яке охоплює конкретні вимоги клієнта, а також рівень підготовки самого клієнта. Якщо замовником виступає маркетинговий відділ великої корпорації, який вже неодноразово звертався в дизайн студію – це один підхід. Якщо клієнтом виступає приватний бізнесмен нещодавно відкритої міні-пекарні – це зовсім інший підхід. Варіанти співпраці:

  • коригування наданого макету;
  • створення макету з наданих матеріалів клієнта;
  • дизайн поліграфії з використанням безкоштовної бази зображень та матеріалів;
  • розробка поліграфічної продукції, використовуючи індивідуальні матеріали;
  • розробка дизайну під ключ.

Замовити розробку макету дуже просто: заповніть бріф і надішліть нам!